Nowa mozilla

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 16 Cze 2000, 10:42:46 CEST

Zabrałem się właśnie za nową mozillę, i po wstępnych oględzinach mam
propozycję aby zrezygnować z podziału na trzy pakiety. Zostałyby jedynie
dwa: mozilla (razem z mailnews) i mozilla-devel. Podzielenie na 3 pakiety
wymaga jeszcze głębszego siekania programu niż do tej pory. W sumie
sprowadza się to do tego, że spec tak spreparowanego programu ciężko
sprawdzić. Poza tym przygotowanie speca jest dość upierdliwe (wymaga
dwóch kompilacji: z pocją --disable-mailnews i bez niej).

Pozdrawiam.
--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >