XFree86-OpenGL

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 16 Cze 2000, 14:05:12 CEST

On Fri, Jun 16, 2000 at 01:06:00PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Nie wiem czy licencja pozwala ale zawsze można zrobić nosrc.rpm.
> Pakiet taki musiałby mieć Provides: OpenGL.
> Ogólnie to przygotowane przez NVIDIE rpmy ładnie wchodzą w PLD (oczywiście z
> --nodeps) :-)

Jakby przerzuciś libglx i libGLcore jak pisze Artur, i wyrzucić libGLU
do innego pakietu, można by było spokojnie bez "--nodeps" instalować
(zamias XFree86-OpenGL).

Właściwie wszystkie OpenGL-e zawierają "libGL", a libGLU może być dla
nich wspólny (biblioteka ta nie zawiera nic związanego ze sprzętem).

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/