Mozilla raz jeszcze

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Nie, 18 Cze 2000, 13:14:28 CEST

Dodałem do speca jedną dyskusyjną poprawkę. Mianowicie podczas pierwszego
uruchomienia mozilli (niekoniecznie nawet udanego) generują się pliki
potrzebne do obsługi skór mozilli i jakiś innych rzeczy :). Poniewarz
poprawka nie jest potrzebna do prawidłowego działania mozilli, to ją
wyłączyłem. Poza tym przebudowa pakietu w Xterminalu może się źle zkończyć
przez tą poprawkę.

--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >