Pytanie o install.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Nie, 18 Cze 2000, 15:08:37 CEST

On Sun, 18 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> troszeczke mniej minimalna: jeszcze iproute2, telnet, ftp, bash, rozne
> utilsy, syslog, klog, at, cron... zajmuje ok 60MB (w pakietach 30 z hakiem)

syslog jest jeszcze ok. ale reszta ???
No moze openssh, iproute2 ale reszta ??

po co mi bash skoro mam pdksh ??
po co mi ftp, telnet ?

Jakie utilsy ??? :)
Pytam powaznie:
awk?
sed?
grep?
diff?

A tak wogule widac nie zrzumielscie mojego postu.

Potrzebuje, zebym mogl zainstalowac MINIMUM, z dystrybucji.
Cos jak w RH, tyle, ze tam on wpi*** mase niepotrzebnego softu.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}