Re: bugs: dev, setup i następne

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 21 Cze 2000, 09:21:47 CEST

On Tue, 20 Jun 2000, Jakub Bogusz wrote:
> Nie ma znaczenia.
> setup-2.0.9-1, w pliku /etc/group:
> games::21:
> Natomiast w slocate.spec (2.1-2):
> %pre
> %{_sbindir}/groupadd -g 21 -r -f slocate
zaraz zaraz, to rozmawiamy o tym co jest w PLD czy o tym co pół roku
temu pokazało się na płytkach do L+? :) bo to są dwie różne rzeczy, i o
tamtym właściwie już można zapomnieć.

> fix-info-dir: chyba dobrze to uruchomić automatycznie po instalacji, bo w
> pakiecie jest plik /usr/share/info/dir długości 0 bajtów...
nie szkodzi. Przecież domyślnie nie ma tam żadnych plików info. A w
momencie kiedy się jakieś pojawiają, lub pojawia się pakiet
fix-info-dir, to to f-i-d _jest_ wykonywane.

> W group.conf z pam znalazłem taki kwiatek:
>         # another example: running 'xsh' on tty* (any ttyXXX device),
>         # the user 'sword' is given access to games (through membership of
>         # the floppy group) after work hours
to jest przykład i do tego pisany nie przez nas :)

> pciutils: w man lspci występuje ścieżka /usr/share/pci.ids - a w pakiecie
> jest /usr/share/misc/pci.ids
znowu mówisz o starym pakiecie. Zawsze zanim zraportujesz błąd sprawdź,
czy powtarza się on w tym co jest na FTP

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...