Re: bugs: dev, setup i następne

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 21 Cze 2000, 11:48:31 CEST

On Wed, 21 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
> zaraz zaraz, to rozmawiamy o tym co jest w PLD czy o tym co pół roku
> temu pokazało się na płytkach do L+? :) bo to są dwie różne rzeczy, i o
> tamtym właściwie już można zapomnieć.

Pisałem w disclaimerze pierwszego postu - piszę o zawartosci CVS
z pierwszego tygodnia czerwca. Takie mam płytki, a niestety nie mam kiedy
sciagać cały czas aktualnych pakietów, bo czas kiedy mam dostęp do łacza
muszę poswięcić na pisanie projektu z Win* :(

> nie szkodzi. Przecież domyślnie nie ma tam żadnych plików info. A w
> momencie kiedy się jakieś pojawiają, lub pojawia się pakiet
> fix-info-dir, to to f-i-d _jest_ wykonywane.

Jak się instaluje na istniejacy system, to pliki info już sa...
Jak sprawdzałem, to po zainstalowaniu pakietu f-i-d program nie był
uruchamiany, ale może w aktualnej wersji jest.

Wiem, ale smiesznie wyglada :)