Spotkanie w Warszawie

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 23 Cze 2000, 21:00:26 CEST

On Fri, 23 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
> Termin został wstępnie ustalony na 7-9 lipca (oczywiście może być
> krócej). Na dobre pewnie zacznie się od soboty rano.
[...]
> Tyle na razie planów. Orientacyjnie chciałbym wiedzieć, ile osób
> przyjedzie - niech napiszą. Miłoby było widzieć cały team w komplecie
> :) Wszelkie wątpliwości itp. można na listę albo do mnie...
Ja bym się z przyjemnością przejechał do stolicy :). Co do noclegu
to nie sądzę by był potrzebny (w sobotę nie specjalnie chce się spać :) ),
a rano ruszyłbym z powrotem do Szczecina. Jest tylko jedna kwestia -
ktoś by musiał mnie odebrać z dworca lub dać numer jakiejś taniej
teletaxi abym dojechał na miejsce.

Pozdrawiam.
--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >