Spotkanie w Warszawie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 23 Cze 2000, 19:28:32 CEST

On Fri, 23 Jun 2000, Michal Zawalich wrote:
> Ja bym się z przyjemnością przejechał do stolicy :). Co do noclegu
> to nie sądzę by był potrzebny (w sobotę nie specjalnie chce się spać :) ),
> a rano ruszyłbym z powrotem do Szczecina. Jest tylko jedna kwestia -
> ktoś by musiał mnie odebrać z dworca lub dać numer jakiejś taniej
> teletaxi abym dojechał na miejsce.
a aż tyle bedziesz mial bagazy? :> jest bezposrednie polaczenie z
Centralnego na MIMUW tramwajem (~piec przystankow)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/