Spotkanie w Warszawie

Łukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Pon, 26 Cze 2000, 14:25:54 CEST

Dnia Fri, Jun 23, 2000 at 02:37:43PM +0200, Sebastian Zagrodzki napisał:
> Teraz to co mogłoby być:
> - IPv6 (misiek?)
> - PAM (baggins?)
> - i18n i l10n :) czyli gettext i okolice w pisaniu programów (? chetni?)
> - inne rzeczy? (czekam na propozycje)
Ja appropo tych innych rzeczy. Otóż wydaje mi się, że sensownym byłoby
zorganizowanie kilku wolniejszych dyskusji. Wydaje mi się, że zaplanowane
tematy maja to do siebie, że sa bardzo ciekawe ale nie do wylożenia w
skonczonym czasie. Ja też, o tym bardzo chętnie posłucham ale wydaje mi się,
że można by zaplanować miejsce na jakas mniej lub bardziej ukierunkowaną
dyskusje. Pomysły na taka dyskusje mam nastepujace:
a) Można by zaprosić ludzi z zewnatrz pod hasłem "Czego oczekujesz od PLD."
	- Nalezalo by ich zaprosic odpowiednio wczesnie.
	- Taki ludź z zewnątrz mogłby powiedzieć co on by chciał miec w
	  dystrybucji linuksa.
	- Jest szansa, że pojawią się też prośby o coś innego niż instalator.
	- Wyobrażam to sobie troche inaczej, niż tylko stwierdzenia ze brakuje
	  jeszcze jakiegos pakietu.
	- Cały pomysł może nie wypalić. Ale może wypalić wtedy było by to
	  pożyteczne dla obu stron.
b) Można by zorganizować godzine pytań do głównych twórców (core developers)
c) Inne propozycje?

Oczywiscie takie luźne dyskusje mogą mieć jakiegoś prowadzacego który
pilnowałby miedzy innymi tematu, ram czasowych itp.

Łukasz
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik