Spotkanie w Warszawie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 26 Cze 2000, 14:43:28 CEST

On Mon, 26 Jun 2000, Łukasz Dobrek wrote:
> Ja appropo tych innych rzeczy. Otóż wydaje mi się, że sensownym byłoby
> zorganizowanie kilku wolniejszych dyskusji. Wydaje mi się, że zaplanowane
> tematy maja to do siebie, że sa bardzo ciekawe ale nie do wylożenia w
> skonczonym czasie.
to co było wymienione jest już jako-tako zaplanowane, także pewnie da
się wyłożyć :) zresztą już kiedyś takie wykłady były np. w ramach
PLUGu...

co do pozostalych - za... tylko boję się, że dyskusja "czego
oczekujecie..." może zejść troszeczkę na temat "czy PLD to dystrybucja
dla developerów", które to dyskusje specjalnie do niczego nie
prowadzą... A w ogóle to przed takimi dyskusjami będziemy ustalać
wspólne stanowisko? :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/