struktura katalogów na ftp.pld.org.pl

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 27 Cze 2000, 12:06:16 CEST

wtorek 27/06/2000 11:06:09, Artur Frysiak:
> Witam.
> Powoli zaczyna nam przybywać pakietów. Aktualnie w katalogu /stable/i686 jest
> 1633 pliki. Jest to za dużo aby swobodnie przeglądać to.
> Proponuje rozwiązanie podobne do tego jakie jest w debianie a mianowicie
> podzielenie pakietów na grupy. Podziału nie trzeba specjalnie tworzyć ponieważ
> jest on już zrobiony przez ustawienie pola Group w specu.
> Od strony umieszczania pakietów na ftp raczej nie będzie problemu (kloczek
> dopisze odpowiednie linijki do "super automatyki" (tm) jaką robi :-) ).
> [...]

Jemu tam wszystko jedno, zrobi się indeks i już. Tylko czy symlinki
w katalogach z grupami nie wystarczą? Zrobiłem tak na własny użytek:

zn:~/PLDftp/stable/i386/by-group/Utilities/System$ ls -l logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm
logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm -> ../../../logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl