struktura katalogów na ftp.pld.org.pl

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 27 Cze 2000, 12:48:32 CEST

On Tue, Jun 27, 2000 at 12:06:16PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> wtorek 27/06/2000 11:06:09, Artur Frysiak:
>
> Jemu tam wszystko jedno, zrobi się indeks i już. Tylko czy symlinki
> w katalogach z grupami nie wystarczą? Zrobiłem tak na własny użytek:
>
> zn:~/PLDftp/stable/i386/by-group/Utilities/System$ ls -l logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm
> logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm -> ../../../logwatch-1.6.6-0.1.noarch.rpm

Ja bym właśnie to odwrócił i zrobił dowiązania w katalogu All czy też RPMS
do plików rozrzuconych po grupach.
Przydałby się także ls-lR{.gz} w katalogach na ftp.pld.org.pl. Ułatwi to
mirrorowanie (wiem że zalecana metoda mirrorowania to rsync :-)

--
wiget

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/