www.pld sekcja Dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 1 Cze 2000, 18:57:04 CEST

On Tue, May 30, 2000 at 06:37:05PM +0200, Artur Skura wrote:
: Mam małą sugestię: może warto zrobić dobry opis modułów, które znajdują
: się w CVS-ie PLD? Obecny jest bardzo powierzchowny i nie zawiera
: wszystkich. Dzięki temu takie projekty jak yayam czy emma byłyby
: bardziej popularne (obecnie mało kto wie, co to jest).

Zgadza się, to zresztą było moim zamysłem żeby stworzyć miejsce dla
innych projektów zwłaszcza tych z cvsa.

A może mógłbyś coś napisać?
Albo namówić kogoś żeby napisał choć parę słów?
Nie musi być koniecznie w docbooku :)

Pozdrawiam
Rafał

: Pozdrawiam,
: Artur
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/