bonkey: SPECS zsh.spec

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pią, 2 Cze 2000, 15:50:25 CEST

On Thu, Jun 01, 2000 at 09:07:47PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
[... ciach ...]
:
: Nie wiem, może równoczesne ściągnięcie wszystkiego związanego z SGMLem
: od nowa z PLD w wersji bieżącej coś pomoże, bo gorzej już być nie może.

Zgadza się, z sgmlowymi pakietami ciągle są problemy. Ale to wynika z następujących
spraw:
1. Brak czasu żeby wszystko doprowadzić do ostatecznego porządku
   (chociaż już jest blisko, obecne wersje z ftp już powinny działać)
2. Ciągle niewielu ludzi używa.
   A nawet jak używają, to rzadko kto daje znać że coś nie poszło (nieprawdaż? ;) )
3. Ludzie piszący skrypty (np w cygnusie) używają ścieżek zamiast FPI. Jak ktoś używa rh to
   będzie działać, u nas ktoś (chyba Ziembor) zrobił inną strukturę (IMO bardziej logiczną)
   i zaraz się sypie. Zresztą problem z 'rh standard' jest ogólnie znany (bashizmy w
   skryptach sh itp itp).
   Na to jest tylko jedna rada: patche

Ja też jestem fanem info, bo się świetnie przegląda i przeszukuje, zwłaszcza spod
emacsa. Ale myślę, że przyjdzie pora na odpowiednie narzędzia i dla SGML/XMLa.
Migracja rozmaitych projektów w stronę SGMLowego docbooka świadczy o tym że
jest to przyszłościowy kierunek.
SGML/XML daje dobrą podstawę do stworzenia solidnego systemu dokumentacji.
To że narzędzia są jeszcze trochę w rozyspce to jest problem dzisiejszego dnia.
Rzecz wymaga po prostu trochę pracy.

A jak Ci coś nie działa to pisz proszę ...

:
: --
:  __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
:  \__/              GCS/M d- s+:-- a23 C+++$ UL++>++++$ P+++ L++>++++$ E-
:   ^^                  W++ N+++ o? K? w(---) O? M- V? PS-- PE++ Y? PGP+ t
: QRCZAK                  5? X- R tv-- b+>++ DI D- G+ e>++++ h! r--%>++ y-
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/