Prośba o potestowanie rpm-spec-mode

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Nie, 4 Cze 2000, 17:47:28 CEST

Witam!

Do rpm-spec-mode który wrzuciłem kiedyś do pakietu xemacs-pld-extras
dopisałem jedną użyteczną funkcję: rpm-complete
Jakby ktoś miał po ręką xemacsa to byłbym wdzięczny o przetestowanie pod iksami
(głównie chodzi o wyłapanie ewentualnych brakujących requires)

Nie zajmie to więcej niż trzy minuty:
1. Trzeba ściągnąć aktualny pakiet
./builer -bb xemacs-pld-extras.spec
2. Zainstalować (wymaga xemacs-cc-mode-pkg i xemacs-pc-pkg)
3. Otworzyć pod xemacsem dowolnego speca (C-x C-f)
   powinnien się pojawić kolorowy spec, bez żadnych warningów itp.

Jeśli do tego momentu jest ok to ...

4. Zacząć dopisywać nowe pole do preambuły (np "Buil") i wcisnąć TAB,
   powinno się uzupełnić do BuildR. Wcisnąć TAB ponownie, powinien się pojawić
   bufor z uzupełnieniami. Dopisać "e", wcisnąć TAB, powinno się dokończyć, a okna
   powinny wrócić do stanu początkowego.

Na razie tyle
U mnie to działa (i jeszcze wiele innych rzeczy :) ) ale
chciałbym się dowiedzieć czy zadziała w innym środowisku

Dzięki
klakier

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/