find_lang.sh znajduje chyba zbyt dużo

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pon, 5 Cze 2000, 23:29:17 CEST

On Mon, Jun 05, 2000 at 12:48:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> O ile nie jest podany --all-name to ponien znajdować tylko wszystkie
> %{name}.mo. Jeżlie jest inaczej to jest to byk w find-lang.sh.
Problemy są w sytuacji, kiedy "--all-name" nie zostało użyte. W chwili
obecnej wywołany bez tej opcji znajduje wszystkie:
...usr/share/locale/XXcokolwiek%{name}.mo
gdzie XX to pierwsze dwa znaki oznaczenia locale (kod kraju?). Dodałem
jednego slasha, tak aby szukał:
...usr/share/locale/XXcokolwiek/%{name}.mo
czyli plików %{name}.mo. Patch ten nie wpływa w żaden sposób na
działanie z opcją "--all-name", która AFAIK sprawuje się prawidłowo.
Zaraz wrzucę go do repo.

> W sumie mógłbyś spróbować zasąpić wszystkie %find_lang jesdnym z
> --all-name. Teoretycznie powinno zadziaąłć dajac kolejne uproszczenie w
Działa. Też zaraz pójdzie.

> gimp.spec. jeżeli nei zadziała to możesz brać na stół skrypt find-lang.sh
Jak już napisałem błąd ujawniał się bez opcji "--all-name". Wydaje mi
się że go poprawiłem.

> (ostrzegam, że tam jest hard core sed code - robiąc ostanio kilkulinikową
> zmianę do --all-name w tym skrypcie spędziłem nad tym kilka bitych godzin
> rozgryzając znaczenie dwuch czy trzech jednolinijkowych regexpów ;-). W
Wydrukowałem sobie to oraz manual do seda i czytałem w
tramwajach/autobusach... :)
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/