BitchX

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Nie, 4 Cze 2000, 23:34:39 CEST

On Sun, 4 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Czy chodzi Ci o terminale na konsoli czy także wszystkie xterm i xterm
> like ?
nie wiem, nie używam Xów :>

> Tak wogóle to zauwążyłem, ze na konsoli mam pl literki ale tylko na
> pierwszej konsoli. Jeżeli powyższe jest jakoś związane z tym to czy nie
> lepiej byłoby zmodyfikować mingetty ? co wogóle robi ta sekwencja ? (wiem,
> że było to już omawiane ale nie pamiętam tego ani nie mogę odnaleźć listów
> na ten temat).
sekwencja ESC(K przywraca charset użytkownika. BitchX wysyła ESC(0 co
oznacza ustawienie domyślnego charsetu, przy czym nie pamiętam, czy
chodzi o ISO-1, czy o CP473 czy które tam...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/