lynx i psuja: bonkey

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 10 Cze 2000, 13:48:50 CEST

On Sat, Jun 10, 2000 at 01:20:41PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> 	Można wiedzieć dlaczego zamiast poprawienia łaty ipv6 dla lynxa bonkey
> wywalił ja na zbity pysk ? Teraz mi tu ludzie zrzędzą, że mieli lynxa z v6,
> a po upgreade kicha.
> 	Jak tak wszyscy zaczną wywalać pacze ipv6 to będe musiał powywalać
> ipv6 z sygnatury i stron www pld + zacząć robić własne mini "PLD IPv6 Update".

A jak już trzeba, to napisać, że się usunęło i dlaczego (w commit info)
I najlepiej poczekać z dawaniem etykiety STABLE, aż będzie nowa łata.

I nie dotyczy to tylko IPv6. Jeśli się usuwa jakiś feature z pakietu, to
należy dokałdnie to wytłumaczyć, a najlepiej unikać takich sytuacji.

W szczególności tyczy się to: IPv6 i home-etc

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/