lynx i psuja: bonkey

Nie, 11 Cze 2000, 11:57:37 CEST

On Sat, 10 Jun 2000, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> Przepraszam (1) znow niedopatrzenie, przez niepotrzebny pospiech,
> chyba jednak dopoki nie bede mial wicej czasu na takie rewolucje,
> to sie wcale ich nie bede podejmowal (2) nie sadze, bym mogl taka
> late dobrze dopasowac. Na swoja obrone dodam tylko tyle, ze z
> lynxem byl maly bajzel i ktos musial to rozpirzyc, by ktos to
> mogl porzadnie polatac ;-)

Tu jest ważne jedno w takich sytuacjach - żeby osoba wykonująca jakiś
upgrade o ile jakis ważny patch się nie nakłada na nową wersje poprawnie
zajrzała w historię pakietu po to żeby skontaktować się z osobnikiem
dodajacym/adaptujacym poprzednio owe zmiany że coś w nowej wersji
jest nie tak z prośbą o pomoc w dokończeniu pakietu.

Bardzo ładnie tewn styl pracy wyszedł przy osatnim kernelu nad którego
opracowywaniem siedziałało kilka osób z których każda była lepiej niż
pozostałe zorientoane w dodatkowych modyfikacjach jakie są w
naszym kernelu.

Własnie z między innymi tych powodów styl pracy jaki uprawiamy jest o
wiele bardziej efektywny niż to co jest w innych zespołach gdzie dominuje
maintainimg poszczególnych pakietów.
Poprostu wiedza jaką posiadać trzab do opracowania wszechstronnego
niektórych bardziej skomplikowanych pakietów jest ciężka do zebrania w
jednej osobie.

Przy załozeniu, że mamy osoby zainteresowane/lepiej zorienotowane w np.
kryptografii, ipv6, pam, kerb*, sasl czy innych dziedzinach dotykajacych
całaych grup pakietów można ad choc zwoływać zepół potrzebny do
kompleksowego opracowania jakiegoś kawałka zasobu. Nikt nie musi sie przy
tym męczyć z całościowym opracowaniem pakietu,a robi tylko to co potrafi
najlepiej/mnajsprawniej.

W tym wszystkim ważne jest tylko to, żeby zdawać sobie sprawę z tego że to
ma _właśnie w ten sposób działać_ i że potrzebny jest w tym wszystkim dość
specyficzny rodzaj współracy. Reszta jest już tylko przyjemnością
korzystanai z tego typu układu.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/