DPT SmartRAID - nie używać

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Nie, 11 Cze 2000, 21:45:40 CEST

On nie, cze 11, 2000 at 08:44:01 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> OK. Tylko wycofywanie sie z supportu dla jakiegos (i to dosc waznego)
> sprzetu powinno byc ostatecznoscia. Co maja zrobic ci co maja tego
> DPT SmartRAID'a teraz: zostac przy dziurawym kernelu czy wyrzucic
> sterownik SCSI przez okno? Chyba tak dlugo jak to jest mozliwe
> powinno sie ten support utrzymywac. Jak Adaptec dal zrodelka
> do tego sterownika nie powinno to byc chyba trudne...

Niestety nie da sie nic zrobic bez pomocy DPT - driver po prostu nie dziala.

Nie ma co wprowadzac ludzi w blad - dostalem informacje z DPT, ze maja zamiar
uaktualnic sterowniki, ale nie wiedza kiedy. Jak nie wiedza, nie mam zamiaru
trwac w przekonaniu, ze wszystko jest OK. Po prostu DPT olewa Linuxa, nie
kupujcie ich produktow, a jesli je juz macie, to sprzedajcie i kupcie lepsze,
innych firm.

Nie oszukujmy sie.

--
http://metalab.unc.edu/ser/  +|+  on_irc: serek at ef.net  +|+  icq#51081356