Ghostscript fonts?

Wto, 13 Cze 2000, 21:25:00 CEST

On Tue, 13 Jun 2000, Piotr Pawlik wrote:

> Witam,
>
> Sorry, nie jestem twórcą, ale za to od dłuższego czasu używam PLD (jako
> desktop). Nie używam CVSa, lecz staram się być na bieżaco z tym co
> pojawia się na ftp stable. W związku z tym ostatnio upgradowałem
> ghostscripta do wersji 6.21, ale niestety nie towarzyszy mu
> zaktualizowany pakiet fontów, przez co nie jestem w stanie go używać
> ("Error: /invalidfont in findfont ...").
>  Czy ja coś robię źle, czy jednak ghostscript-fonts-std powinien być
> uaktualniony?

ostatnia wersja gs jest juz przerobiona na używanie
/usr/share/fonts/Type1/. Kwestia w tym, że jeszcze ghostscript-fonts-std i
XFree86-fonts gryzą się o font.{dir,scale}. Z obu tych pakietów trzeba
wyrzuciś te pliki bo i tak są generowane pzrez type1inst.

> P.S.
> Co to za wersja  6.21? wszędzie znajduję 6.01?

Wersja z sourceforge:
ftp://download.sourceforge.net/pub/sourceforge/ghostscript

Przy okazji drobne zalecenie co do źródeł z sourceforge.
Chodzi o to żeby używać raczej url-i
ftp://download.sourceforge.net/pub/sourceforge/<pakiet> zamiast http. Nie
wsżedzie jest możliwość przejrzenia katalogu via http i to blokuje nieco
wykrywanie nowych wersji źródeł za pomocą pldnotify.awk.
Zaraz chyab spróbuje to poprawiać w tych specach w którch jest http:// (w
gs jest min http://).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/