ncurses

Pią, 3 Mar 2000, 20:48:43 CET

On Fri, 3 Mar 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Ten mój programik, to było maleństwo, nie widziałem potrzeby aby
> przystosować go do autoconf'a (a musiałbym się wtedy uczyć tego od
> zera).

To jest drutologicznie prosste. Nie musisz po pierwsze bawić sie w
kompletownie celów w Makefile. Jeżeli chcesz to chętnie pomogę przy
pierwszym razie. Na pewno kopletowanie nawet bardzo skomplikowanego
środowiska z użyciem automake/autoconf jest mniej pracochłonne niz
ronbienie tego na piechotę. Wystarczy poobserwowac kilka innych
prijektów. Dobra pożywaka to wszelkie projekty GNOME. Tutaj wsparcie do
autoconf/automake jest zrobione naprawdę z głową i przejrzyscie.

> Tym bardziej że on miał także kompilować się pod Borland C++ 3.2
> w DOS (oczywiście wtedy nie używał curses). I poprostu dzięki temu że
> ścieżki i nazwy plików były takie same u mnie i na uczelni zrobienie
> tego nie wymagało żadnego wysiłku.

A to fakt to może troche komplikować całość ;>

> Teraz to już nie ma znaczenia, a zapytałem raczej z ciekawości niż z
> potrzeby :)

> Pewnie tak będę robił - właśnie usiłuję przystosować inny program do
> autoconf'a i gettext. Trochę opornie mi to idzie, ale idzie :)

Spróbuj zajrzeć do tego co robię od kilku dni w xmps. to są napradę małe
modyfikacje, a cąły "pałer" widać jak na dłoni w momencie kiedy projekt ma
tendencje do dalszego rozwoju, cześtych wypuszczań wersji itd.

BTW. apropo jeszcze apache. Kłopoty z (de)rejestracją modułów są
rozwiazane juz w wersji speca która jest w repo.