(fwd) Re: Linux-2.3.51, and the pre-2.4 series..(can reiserfsget in?)

Robert R. Wal rrw w reptile.eu.org
Pon, 13 Mar 2000, 20:51:44 CET

On 00.03.12 Martin Dalecki pressed the following keys:

> /devfs	- kiepskie lekarstwo na zbyt wąskie przestrzenie minor/majro

Tak, tak. Nawet jak zrobisz 64 bity na major i minor, to prędzej czy
później się skończy. Chcesz się założyć? To raczej zwiększanie major i
minor jest tylko plombą. Pierwszym zwiastunem urządzeń, które mogą zajmować
olbrzymią część przestrzeni adresowej jest magistrala USB. Pewnie nie jest
to ostatni przypadek.

Poza tym...

8<---
[20:35] [root w roo/root]
 0# find /dev/ -exec ls -ld '{}' \; | grep -v '^d'|wc -l
   5099
8<---

Z tego wykorzystuję raptem z 50. Na dużych serwerach ze sporą ilością
podłączonego śmiecia, pewnie ze 200.

> Tak dalej i Linux osiągnie stabilność porównywalną z NT,

A co to ma wspólnego ze stabilnością?

> a ja już dawno będę leciał pod albo Solarisem x86 lub FreeBSD 8-).

Przecież FreeBSD już ma devfs, a Solaris ma ,,coś w rodzaju'' ;)

Zupełnie nie rozumiem, po co się żalisz i odgrzewasz stary flamewar
z linux-kernel, który już dawno został zakończony. Nie podoba Ci się,
nie używaj.

--
Good, Fast, Cheap: Pick any two, you can't have all three -- RFC 1925