Squid i Calamaris w jednym pakiecie?

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Śro, 15 Mar 2000, 19:39:08 CET

On Wed, Mar 15, 2000 at 07:16:08PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Raczej nie. Calamaris zdaje sie że wymaga serwera http, a to by
O ile wiem Calamaris nie wymaga serwera http...? Calamaris to skrypt w
perlu, który analizuje logi i na ich podstawie tworzy raport plain-text
albo HTML.

> prowadzieło do tego, że instalacja squida pociągałaby za sobą instalację
> httpd.
Chodziło mi raczej o to, że Calamaris może także generować statystyki na
podstawie logów NetCache, więc być może dobrym rozwiązaniem byłoby
nie łączenie Calamaris z konkretnym caching proxy. Można też spojrzeć na
to w drugą stronę - administrator Squida może preferować inny sposób
generowania statystyk.

Druga sprawa to to, co dzieje się z tymi statystykami. W chwili obecnej
w pakiecie jest dołączony skrypt uruchamiany przez crona, który wysyła
root'owi mailem dzienne i tygodniowe statystyki. Ja np. wolę żeby były
generowane w HTML'u i trafiały one do katalogu serwera WWW. Może nie
należałoby narzucać własnych rozwiązań, a np. umieścić kilka gotowców do
wyboru w katalogu z dokumentacją (zresztą z Calamaris jest plik EXAMPLES
w którym jest kilka prostych przykładów)?
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--