problemy z adapterem....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 21 Mar 2000, 16:00:41 CET

On Tue, 21 Mar 2000, Michał Kuratczyk wrote:

> No, w każdym razie u mnie nie. %changelogi przesuwa na koniec pliku, a
> definicję %date wręcz dodaje, więc nie wiem w czym problem. Dzieje się tak na
> wszystkich specach?

Nie....
tylko na specach generowanych z tzw. bazowego....
jest dopiety jako attach.

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Czy jest gdzies jakis bazowy template dla specow ????
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }