Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 21 Mar 2000, 17:57:52 CET

On Tue, 21 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wogóle Rafał .. dobrze by było upodobnić maksymalnie pakiety zawierajace
> reóne DTD i narzędzia do SGML do tego co jest w RH o ile jakaś rónica w
> schemacie pakietów nie jest rzeczywiście potrzebna.
Tak, do tego m.in dążę. Chciałem tylko żeby poszczególne wersje
docbooka były zupełnie osobnymi pakietami i miały wersję w %{name}, żeby
się rpm nie pluł jak próbujesz instalować 3.0 kiedy masz już 3.1

Ale rzeczywiście chyba z tego zrezygnuję i zrobię zwyczajnie z Version

> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

> polish  linux  distribution
> -> http://lists.pld.org.pl/

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)