mgetty-voice i modem US Robotics Sportster

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 27 Mar 2000, 14:18:15 CEST

On Mon, 27 Mar 2000, Jaroslaw Dziubek wrote:

> Mam problem z pakietem mgetty-voice. vm nie chce "odtwarzac" na modemie
> pliku z powitaniem, natomiast nagrania z telefonu sa strasznie
> zaszumione.

Mialem ten problem z najnowsza wersja mgetty. Ze starsza (np ta z RedHata
6.0) wszystko jest OK.

> Probowal ktos zrobic z linuksa z modemem automatyczna sekretarke z
> odbiorem faksow?

Ja mam voices/data. Nie moglem jakos zmusic, aby mgetty obslugiwal
poprawnie wszystkie trzy - czyli voices/data/fax.

*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl