Jest rpm-spec-mode do XEmacsa

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 23 Mar 2000, 18:48:55 CET

On Thu, 23 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wogóle jeżeli ktoś chce potrenować to spece xemacs-*-pkg.spec są dość
> proste w obróbce i o ile ktoś chce to to jest ładny poligon do prób. Tym
> jak mniej wiecej powinien wyglądać wynikowy spewc do xemacs-*-pkg można
> się kierować zawartością xemacs-pc-pkg i xemacs-psgml-pkg.
>
> Rafał .. jaka jest ostateczna wykładnia co do *-el ? robimy podpakiety
> xemacs-*-pkg-el czy nie ? na pewno xemacs-el jednak będzie musiał zostać
> bo będzie potrzebny zdaje się przy budowaniu innych pakietów ale z tego co
> mówiłeś to w przypadku chyba wszystkich xemacs-*-pkg xemacs-*-pkg-el
> [...]
W sytuacji gdy są dostępne .elc, to .el nie są używane
i wystaczy jak będą w src.rpm tzn można je uważać za źródła.
Czy xemacs-el jest potrzebny przy budowaniu jakichś pakietów?
Pakietów xemacsa, jak wiesz, właściwie się nie buduje tylko
kopiuje do odpowiedniego katalogu, więc pewnie chodzi Ci o jakieś
inne pakiety, nie xemacsowe?
Jeżeli takie są, to trzeba rzeczywiście mieć xemacs-el, jeśli nie, to
IMO można sobie ele całkowicie odpuścić.

> Bazowych speców xemacs-*-pkg jest ponad 80 więc jest na czym ternować i
> powinno dać sie tym obdzielić wszystkich którzy bedą chcieli popróbiować
> (nie przepychać się ;).
>
> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

> polish  linux  distribution
> -> http://lists.pld.org.pl/

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)