Apache i SSI

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 25 Mar 2000, 23:07:14 CET

On Sat, 25 Mar 2000, Michał Kochanowicz wrote:
> Nie działa mi w apache'u SSI. Moduł mod_includes jest załadowany, opcja
> Includes jest włączona, a pomimo tego dostaję nie przetworzone pliki.
> Dotyczy to także komunikatów o błędach (/errordoc/). Gdzie można szukać
> przyczyny?
miałem ten sam problem. Okazało się, że pomogło wyhashowanie linijek z
włączeniem obsługi MagicFile. Na pewno nie jest to normalne, ale nie
wiem dlaczego tak jest.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...