courier-imap

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 26 Mar 2000, 10:10:50 CEST

On Thu, 23 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> U mnie to samo. Trzeba popróbować z debugowaniem (trochę na ten temat jest
> w manach).
Chwileczke, bo ten courier-imap co jest w repo ma bledy w sciezkach
w skryptach startowych. Jak pamietam to wpisane jest ze cos ma byc w
/usr/sbin a lezy w /usr/bin. Trzeba sie temu przyjrzec. Swego czasu mialem
poprawiona wersje skryptu, ale teraz nie mam juz dostepu do tamtego hosta.

M.

PS. Czy da sie Couriera zmusic do tego, by nie chcial
wszytskich folderow zakladac jako podfolderow INBOX'a?

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == +48 603 910488, +48 601 485097     marcus w krakow.linux.org.pl == |-