filesystem

Stanisław Miszczak sm181184 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 28 Mar 2000, 16:06:14 CEST

On Tue, 28 Mar 2000, Artur Frysiak wrote:

> Użyj FHS zamiast filesystem.
Z miłą chęcią, ale wolałbym mieć binarny pakiet. Niestety, nie mam stałego
łącza, a przez modem do anoncvs lecą mi pingi rzędu tysiąca, dwóch :-(

Czy jest jakiś sposób, żeby builder'y szybciej budowały ? A przede
wszystkim, żeby budowały w miarę możności wszystkie pakiety ? Czy ktoś
byłby tak uprzejmy objaśnić mi, na jakiej zasadzie się to teraz odbywa ?

> Tak ma być. Informuje to że należy coś uruchomić aby coś zadziałało.
> Wolałbyś aby automagicznie Ci się uruchamiał jakiś serwis zanim zerkniej
> w jego pliki conf ?
Nie, wolałbym, żeby nic się nie wypisywało ani nie uruchamiało :-)

> Jesteś chętny ?
W sumie nawet mógłbym spróbować... Ale to potrwa ze względu na moje
kiepskie połączenie z netem.

--
Stanisław Miszczak
s.miszczak w zodiac.mimuw.edu.pl