układ fontów

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 30 Mar 2000, 12:07:43 CEST

[czwartek, 30 marzec 2000], wrobell napisał(a):

> Fonty type1, to fonty type1. Nie ma sensu rozdzielać ich
> ze względu na pakiety, ponieważ np.: X-y mogą spokojnie
> używać fontów ghostscript-a.
>
> Ogólnie widziałbym podział ze względu na kodowanie, a następnie
> typ fontów (type1; bitmapowe: 72dpi, 100dpi...):

Czy naprawde jest nam potrzebny podział na kodwanie ?
O ile nazwy plików nie konfliktują to chyba można poładować to do katalogów z podziałem
tylko na rodzaj fontu (type1, ttf, 72dpi, 100dpi).

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key