instalacja

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Czw, 30 Mar 2000, 19:05:25 CEST

On Thu, 30 Mar 2000, Paweł Gajda wrote:
> Braki w base.tar.gz:
> - chgrp (SysVinit)
> - chmod (jw)
rc-scripts chyba raczej... ale możliwe.
ale wszystko jedno - znaczy się fileutils
poprawione

> - mktmp (fix-info-dir)
czyli %package -n info z texinfo.spec. Poprawione

> - touch (nie pamiętam co)
no to nie poprawione :>>

> Druga rzecz, to nie ustwianie w dobrej kolejności instalcji
> popt i chkconfig, w efekcie:
> [...]
> chkconfig                   ##
> console-tools               ##
> /sbin/chkconfig: error in loading shared libraries: libpopt.so.0: cannot open shar
> ed object file: No such file or directory
> Ja bym dołożył mu popt w Prerequ.
zrobione

jak rozumiem przeprowadzałeś testowe instalacje i to były jedyne byki
które wyłapałeś?

BTW, mam taką propozycję: dorzuć do prowizorki opcję która pozwalałaby
ściągnąć plik coinst.rpmy z serwera. Druga propozycja jest taka, żeby
w razie wystąpienia braków w zależnościach dla każdego pakietu z
osobna dać możliwość:
a) instalacja bez zależnoćci (nodeps)
b) doinstalowanie brakujących pakietów
c) nieinstalowanie pakietu.
Dzieki temu uniknie sie wielokrotnego poprawiania pliku z lista
pakietow.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...