układ fontów

Czw, 30 Mar 2000, 22:13:19 CEST

On Thu, 30 Mar 2000, wrobell wrote:
[..]

> [wrobell w pred wrobell]$ find /usr/share/fonts/ -name timR14.pcf.gz
> /usr/share/fonts/ISO8859-2/100dpi/timR14.pcf.gz
> /usr/share/fonts/ISO8859-2/75dpi/timR14.pcf.gz
> /usr/share/fonts/100dpi/timR14.pcf.gz
> /usr/share/fonts/75dpi/timR14.pcf.gz

Wybacz ale prościej jest zmienić nazwy w trakcie tworzenia pakietu niż
bawić się w kombinacje alpejskie w trakcie eksplowatacji pakietów z
fontami. Dokładnie takie załozenie przyjołęm juz ponad cztery lata temu
keidy wypuściłem pierwszego rpm-a z fontami iso8859-2 jaki do dzisiaj
jeszcze w wielu miejscach jest używany. Jego podstawowa zaleta była taka,
że jego instalacja nie wymagała modyfikowania róznych fontpath itd.

Zmienić nawę na np. maskę *_iso2.pcf.gz to jest jedna pentelka z użyciem
basename.