układ fontów

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 31 Mar 2000, 08:27:39 CEST

[czwartek, 30 marzec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Thu, 30 Mar 2000, wrobell wrote:
> [..]

> Wybacz ale prościej jest zmienić nazwy w trakcie tworzenia pakietu niż
> bawić się w kombinacje alpejskie w trakcie eksplowatacji pakietów z
> fontami. Dokładnie takie załozenie przyjołęm juz ponad cztery lata temu
> keidy wypuściłem pierwszego rpm-a z fontami iso8859-2 jaki do dzisiaj
> jeszcze w wielu miejscach jest używany. Jego podstawowa zaleta była taka,
> że jego instalacja nie wymagała modyfikowania róznych fontpath itd.
>
> Zmienić nawę na np. maskę *_iso2.pcf.gz to jest jedna pentelka z użyciem
> [...]

Do tego jeszcze trzeba awk lub sed-em potraktować fonts.alias.

Szczerze mówiąc to wolałbym mieć dwa katalogi, np.: iso8859-1 i iso8859-2,
a w nich odpowiednie fonty, niż jeden katalog z fontami *_iso1.pcf.gz
oraz *_iso2.pcf.gz.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/