ksh93 zostal uwolniony!

Marcin Dalecki dalecki w dacotec.net
Nie, 5 Mar 2000, 21:42:48 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Marcin nie wiem na ile jesteś w stanie próbować przygotować jakieś bazowe
> spece ale przynajmniej prosiłbym o bezpośrednie sugestie czym napewno
> należałoby się z miejsca zainteresować, co próbować włączać i na jakich
> zasadach opcjonalnie itd.

Wlasnie nad tym siedze... (tzn. stowrzenie normalnego .rpm-a)
Licencja jest w sumie dostatcznie liberalna. Binarki nie sa zadnym problemem.
W zrodlach bedzie trzeba jeszcze dodac cos tam na temat AT&T.
Tak czy siak najbardziej wartosciowa zawartoscia jest ksh 8-) i SysV-iowaty ps
itp...

polish linux distribution