Tłumaczenie pomocy konfiguratora jądra.

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 8 Mar 2000, 23:03:01 CET

VTAM!

On Sun, Mar 05, 2000 at 09:42:10PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Takie tłumaczenie swego czasu robił i konserwował Cezar Ciechocki.
> Powinno być to w okolicach http://www.cs.net.pl/~cezar/ (pisze z pamięci
> także moze być coś nie tak).
>
> (Daję Cc do Cezara bo nie jestem pewien czy jest zapisany tutaj).

Dominik juz do mnie pisal w tej sprawie, rzecz jasna wyrazam zgode. Acha,
do tlumaczenia wlaczyl sie Jacek Przepióra <J.Przepiora w stat.gov.pl>,
przyslal mi pierwszego diff'a. Zaraz wysle do Dominika tego diff'a.

Robie CC Jacka, mam nadzieje ze nie bedzie problemu zeby dac mu dostep do
CVS ;)

--
cezar
CC314-RIPE