mirror www %)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 7 Mar 2000, 12:20:31 CET

[wtorek, 07 marzec 2000], Leszek "Leon" Krupiński napisał(a):

> Dobra, będę pamiętał. W razie czego przed updatowaniem cvs zachowuję starą
> wersję u siebie i cały czas trzymam wersję sprzed moich poprawek.
> A co ile strona jest sprawdzana czy nie ma w cvs nowszej?

Tu nie chodzi o zachowanie kopi starej wersji bo to robi cvs, ale o to aby nie
zrobic jakiejś głupoty i umieścić na stronach coś co nie powinno być.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key