rc-scripts i PPP

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 7 Mar 2000, 22:51:17 CET

On Tue, 7 Mar 2000, Blizbor wrote:

> Nie najlepszy pomysl. Mozna zablokowac system. Przy 64MB bez swapu
> potrzeba tylko 340 demonow :))) i 4ech sekund (PPRO 200).

To nie tak.
Dawniej jak w ppp nie bylo opcji persist, rcskrypty zawieraly petle w
srodku ktorej byl odpalany pppd z opcja ktora powodowala ze sie nie
demonizowal (nie bylo for(i=0;i<3;i++) close(i); fork() ....)
nastepny przebieg tej petli w skrypcie byl dopiero jak stary pppd umarl.

> B. Czasami pada z zapisem if-up (?ip-up?) ze za dluga linia parametrow.

Oo. i nad tym trzeba by troche popracowac.

> A moge o cos zapytac ?
> Jak sklonic pppd zeby uzywal zawsze okreslonej nazwy urzadzenia ?
> (Zalezy mi na tym bo moge elegancko zbierac statystyki, bo if-num jest staly).

trzeba by wrocic do kernela 1.2.costam, nie pamietam ile ale dosc starego
AFAIK to jedyne rozwiazanie.

> Pozdrawiam,
> Blizbor

Grzegorz Stanislawski