Jak dodać nowy moduł do cvs [było Re: Tłumaczenie pomocy konfiguratora jądra. ]

Dominik Mierzejewski D.Mierzejewski w elka.pw.edu.pl
Śro, 8 Mar 2000, 16:26:44 CET

Ok. Zrobi się.

--
A computer scientist is someone who fixes things that aren't broken.

    	    SF Homepage http://www.scifi.procontrol.pl
http://home.elka.pw.edu.pl/~dmierzej | Linux registered user #134951.

polish linux distribution