PLD na plytce

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 15 Mar 2000, 00:17:43 CET

VTAM!

On Mon, Mar 13, 2000 at 09:38:02AM +0100, Blizbor wrote:
[...]
> :))) ciekawy jestem jak skalkulowales te koszty.
> a) gdzie amortyzacja sprzetu
> b) gdzie koszty energii
> c) gdzie koszt czasu pracy
> d) ...

Brak. Tzn zakladam ze oferta jest jedynie dla developerow PLD i tu godze
sie na "dolozenie" do interesu ;) W koncu kazdy udostepnia w ramach
projektu swoja prace, zasoby maszyn itd itp. Wiec i ja tez chyba moge :)

> Lepiej napisz ze wysylasz plytki za zwrotem kosztu uzytych materialow
> i nie nazywaj nikogo holota. Troche przesadzasz.

Ehkm, no wiec przyznaje ze skrucha ze przesadzilem. Niniejszym to odszczekuje.
Zainteresowanych przepraszam. :)

--
cezar
CC314-RIPE