tajemnicze klopoty..... [dluuuugie - okolo 15KB]

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 15 Mar 2000, 13:39:02 CET

[środa, 15 marzec 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Witam,
>
> Sorry, ze pisze na lite, ale moja cierpliwosc sie wyczerpala.
>
> Jest maszyna [w zalaczniku jest fragment dmesg]
> ze SCSI i nagrywarka.
>
> Od czasu kiedy odeszlem od 2.2.13 man mon stop problemy z nagrywaniem :((
> najczesciej wywla sie na "timeout" dla nagrywarki:(
>

> Przetrawilem wszystkie mozliwe opcje, kernela, mkhybrid, cdrecord i...
> NIC.
>

> Aha SCSI to wbudowany w plute AIC-7880, z BIOSem 1.24
> [moze trzeba jakos "upgrejdnac" BIOS? - tylko jak??]

mialem podobne kfiatki jak przeszedlem na 2.2.14 i obsluge scsi mialem w
module, wkompilowalem w kernel i poszlo z kopa, jeszcze nie wiem czy w
2.3.51 tez sie sypie ale cala reszta chodzi pieknie :))

newrom

polish linux distribution