tajemnicze klopoty..... [dluuuugie - okolo 15KB]

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 15 Mar 2000, 15:35:46 CET

[środa, 15 marzec 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Hmmm, prosze oswiec mnie bo w tym wzgledzie jestem zieloniutki jak mlody
> chlorofil :)
uadny kolorek :)

> Mam plyte DTK PRM-0032I, to jest dual Pentium Pro ze SCSI na pokladzie.
> Podczas startu, SCSI zglasza mi sie jako AIC-7880 z BIOSem 1.24
>
> W dokumantacji jest ze Flash-ROM ma 128K, i teraz nie bardzo wiem czy jest
> to tylko bios maszyny, czy tez maszyny i SCSI.
nie znam tej plyty ale wszystkie ktore widzialem w czasie startu pokazuja na
dole lub na gorze ekranu numer wersji biosu, date, nr producenta itp.
bodajze na stronie www.bios.com jest opis co znacza kolejne cyferki, wg
jakiego klucza szukac update'u itp. chociaz adresu nie jestem pewny a caly
czas mam timeouty i nie moge sprawdzuc :(
mozesz rowniesz sprobowac na stronie producenta.

> P.S.
> SCSI wkompilowane w kernel na stale, w tej maszynie niema innych urzadzen
> :)
a to nie vim :>
ale ja sie postaram uzyc scsi jako modulu moze w 2.3.51 jest poprawione :)

newrom

polish linux distribution