Do autorów tekstów na www

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Czw, 16 Mar 2000, 09:29:38 CET

On Wed, 15 Mar 2000, Bartosz Waszak wrote:

> ZTCW jest kilka pakietów base obsługujących (chyba passwd i coś
> jeszcze). Możnaby się tym w końcu zająć.

SimplePAMApps Savochkina mozna skompilowac z PNIAM'em.
Jest tam login, passwd, su i cos tam jeszcze (nie pamietam)
Dawno do tego nie wracalem. mam rozgrzebane dwa moduly i  bingingi do
pythona.

> --
> -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-

Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA / PKFL

polish linux distribution