Kompilacja XFree-4.0

Piotr Majka charvel w ids.pl
Czw, 16 Mar 2000, 20:32:53 CET

On Wed, 15 Mar 2000, Martin Dalecki wrote:

> Wątpię. Jeden z kolesi tam pod ftp://peoples.redhat.com
> (dokładniej drógi z góry...) Ma odpowiedniego src.rpm...

Mówisz o andrew ? (To jest drugi z góry, notabene people.redhat.com
;) peoples.redhat.com nie istneije - literówka)
                                                 Index of /andrew

 [blank.gif]  Name                   Last modified       Size  Description

______________________________________________________________________________________________________________

 [DIR]  Parent Directory       15-Mar-2000 18:08     0k
 [TXT]  andrew.asc             23-Feb-2000 14:53     1k

? :)

> A rawhide hodzi pod glibc-2.1.3 - no nie tak całkiem bo dokładniej
> na nowszym snapie tegoż. Tak więc wciąż nadal nie da się chyba
> jednak wykluczyć, że "czysty" glibc-2.1.3 kuleje.

To że 2.1.3 to beta wersje to wiemy ;) Aczkolwiek mówimy o stanie obecnym
i w tym stanie właśnie XFree nie chce się kompilować (podobnie mam z
Openssh z patchem do opie - kompiluje się, ale przy próbie uruchomiania
krzyczy potwornie ;)

[root w link /root]# ldd /usr/sbin/opensshd
BUG IN DYNAMIC LINKER
ld.so: dynamic-link.h: 57: elf_get_dynamic_info: Assertion `! "bad dynamic
tag"' failed!
ldd: /lib/ld-linux.so.2 exited with unknown exit code (127)
[root w link /root]#

polish linux distribution