Prowizorka

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Nie, 19 Mar 2000, 01:41:11 CET

Michał Kuratczyk wrote:

> Obawiam się, że do poniedziałku nie dam rady, ale rekolekcje od śrosy
> rekolekcje -> więcej czasu i bardziej lotny umysł ;-)
>
> W tej chwili mam 750kb mimo statycznego linkowania (czyli o 150kb mniej).
> Jeśli ktoś wie co zrobić, żeby rpm linkował się statycznie ze wszystkim
> _oprócz_ glibc'a to niech powie, to będzie *znacznie* szybciej :-)

Sprawdź proszę opcję -B dla gcc. Służy do przekazywania opcji
podprogrammom.
Następnie sprawdź dokładnie jak się przekazywało static ld. A potem dla
każdej
pojedyńczej bibiloteki należy odpowiednio...

gcc -o jdjdj -Bl,static libc -Bl,dynamic hdhdhdh

Mniej więcej tak to wygląda - sorry z pamięci nie wiem dokładniej...

--
	Marcin Dalecki

polish linux distribution