Polskie manuale (konkretnie: pdksh)

Paweł Wilk siewca w pld.org.pl
Nie, 19 Mar 2000, 12:13:22 CET

+ ----- ---  --   -      -      -
| MSG:   <m2n1nvnw1c.fsf w localhost.localdomain> [1,7KB]
| Autor: Michał Jęczalik z Polski (samotnik)
| Temat: Re: Polskie manuale (konkretnie: pdksh)
| Czas:  niedziela, 19 marzec 2000 - 10:34:07 (+0100)

Heloł!

> 'bullshit' oznacza g... byka, a tłumaczy się to nieco inaczej, prawda?
> :>

>                                               ^^^^^         ^^^^^^^^
>                                                       ^^^^^^
>
> Wiesz, pierwszy raz w życiu przyczepię się do błędów ortograficznych,
> ale to po prostu niedopuszczalne, żeby tłumacz robił takie kfiatki!

> To nie rób tłumaczeń! Spartaczony tekst (specjalnie sobie go
> ściągnąłem) tylko zniechęci kogoś, kto ma z niego korzystać.

To jakby zależy od nastawienia, IMO. Spartaczony tekst jest natchnieniem
do tego, żeby go ulepszyć. Namawianie kogoś by nie robił tłumaczeń to
chyba nie jest zbyt dobry pomysł w kontekście organizacji pracy jaka
tutaj jest.

--
Paweł Wilk <siefca w pld.org.pl>  -=-  Polska Dystrybucja GNU/Linux  -=-
Opiekun Ispella -- A5B1 52BC D496 D08B 0E1F B6B0 86D8 52FE 0211 9484

polish linux distribution