Router z PLD

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 19 Mar 2000, 12:52:09 CET

On Sun, 19 Mar 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Ale ja robię to po to, by router chodził, nawet gdy wszystkie serwery
> będą leżeć.

Serwer w tym wypadku jest potrzebny tylko w momencie bootwania routera.

> Właściwie pakiecik mam już zrobiony (jeszcze dzisiaj pójdzie do CVS).
> Ale czy działa to nie wiem. Mamy w fimie tylko jedną sangomę i musi ona
> działać :-(

Mogłbym przetestować Twój pakiet, ale akurat na routerze hoduję
tzw. uptime - na razie mam 150 dni. :)

pozdrawiam

*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl