Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Czw, 23 Mar 2000, 16:49:17 CET

On Thu, 23 Mar 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]

> I dalej będzie kontynuowany bo openjade i opensp zostało ostatnio przez
> mainainerów rozdzielone. Nowe opensp już mam zrobione, openjade z cvsa
> właśnie robię.
> Co do kompatybilności z RH: będę się starał, ale nie za wszelką cenę
> W każdym razie raczej nie będzie możliwe żeby mieć jeden pakiet stąd,
> drugi stąd - natomiast postaram się żeby możliwa była instalacja/wymiana
> całałych 'sgmlów' na nasze.

Co do back compat to chodzi nie o to żeby trzymać się tego samego układu
pakietów a tylko pamiętać o odpowiednich regółkach Obsoletes we włąsciwych
pakieteh. To powinno dać się zrobić w sposób jednoznbaczny i nie powinno
to sprawiaćwięszych kłoptów.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/