Apache i SSI

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 26 Mar 2000, 00:03:58 CET

dokładnie. Do sprawdzenia :))

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/